måndag 7 november 2011

Inredningsbloggen med konst!

Välkomna till en ny blogg !


Inredning och konst är min stora passion. Något jag inte kan leva utan. Att skapa vackra miljöer och att uttrycka mig i färg och form är en nödvändighet för mig. På olika sätt har jag alltid utryckt mitt skönhetsbehov. I tavlor, i inredning eller i min inredningsbutik Essenza som jag drev på Norra Älvstranden. Att bygga stilleben, hitta vackra platser ute och inne eller att skapa en miljö att trivas i, är så otroligt stimulerande och roligt. Jag hoppas här kunna förmedla en del av mina idéer och projekt och förhoppningsvis bjuda på sevärda bilder. Det blir en del bilder från mitt hem och andra inspirerande miljöer. Bilder från lite resor och tips om ställen värda att besöka tänkte jag också bjuda på.

Essensen av det goda i livet helt enkelt. Något jag ville förmedla i min butik, i min konst och något jag vill fortsätta att förmedla nu. Jag hoppas ni kommer att trivas med innehållet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar