lördag 31 december 2011

HAPPY NEW YEAR !!!

Nyårsafton ! För mig är det en dag att fundera över året som gått. Hur önskar jag mig det kommande året ? Vad kan jag förändra till det bättre ? Tycker om att fira kvällen med en god middag. Prata om framtidsdrömmar och visioner...
Det är såklart roligt att duka lite extra vackert en sådan här kväll!










Den underbara lilla aftonväskan fick jag av en god vän för något år sedan.
Bedårande ! Och den passar en sådan här kväll !


Hittade lite dukar som min farmor köpt på sina utlandsresor för länge sedan.
Det känns fint att duka med ett sådant minne !



Tänkte göra ugnsrostad anka. Det är såå gott. Har dukat upp för kvällen och det blir lite gnistrigt och krispigt med vit duk och rosor...Champagne blir det nog också lite av..




Ha en underbar kväll och en fin start på det nya året !


S .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar